Datatag ID Limited

Novinky

Vraťte se zpět na novinky

První majitel Kawasaki H2 v ČR

První majitel Kawasaki H2 v ČR

Podařilo se nám udělat krátký rozhovor s Janysem, který se stal prvním majitele jedinečného motocyklu Kawasaki Ninja H2, která je ztělesněním vášně značky Kawasaki. Janys, sympatický, charizmatický a vysoký kluk, který si splnil svůj motorkářský sen, když si tuhle vášnivou holku pořídil.

Podělil se s námi o své moto začátky s výjimečnou „motodámou“ H2. Hodnotíme tedy první sezónu.

Romana (zástupce Datatag): Janysi, prozraď nám, kdy si s motorkami vlastně začal?

Janys (majitel motocyklu): Bylo mi 18 a začínal jsem na krosce, Yamaha yz 125 ccm. Naprosto skvělá a vtipná motorka.

R: Kde si začínal jezdit?
J: Narodil a žil jsem v Alžíru, takže tam.
R: Jak dlouho žiješ v ČR?

J: 21 let a stále objevuji krásu této země, historická místa a přírodu.
R: Jaké další motorky si měl za poslední dobu?

J: má oblíbená byla ZX10 ninja, se kterou jsem najezdil po dvě sezóny něco přes 13 tis km.
R: a dál? Jistě to nebyla jen tahle.

J: To máš pravdu, u Kawasaki jsem zůstal i dál a pořídil Z 1000. Na té najíždím už 38 tisící km.
Stále ji mám a je to naprostá srdcovka.

R: Viděla jsem ji a musím uznat, že je to mazlinka! Vážně krásně „vytuněná krasavice“.  
J: Mám rád, když se motorce dává něco navíc a tak ji dopřávám i vylepšení.

R: jezdíš hodně solo, ale s kým si rád vyrazíš?
J: S bratrem Samem, který má BMW K1300r kapota. Především s ohledem na volný čas jezdíme v ČR, ale také si rádi dáme Rakousko a Alpy. Každou volnou chvilku si motorku vyvezu na výlet, protože je to velký relax a uvolnění.

Janys celkem najezdil víc než 100tis km na motorkách obsahu 1000 a více. Je to velice ukázněný a rozumný řidič, ale také mel to štěstí, že na silnicích potkal stejně tak ukázněné a zodpovědné řidiče aut, proto jezdí bez jediné nehody. Posledních 6 let cestuje na motorkách od dubna až do listopadu, jak počasí dovolí.

R: Janysi, kam vyjíždíš nejraději, pokud máš po práci pár hodin času?
J: Dubá a Slapy jsou oddechová, kterou si dávám jako popracovní relax.

R: máš nějaké dny, které nevyrazíš vůbec? Třeba, protože jsi pověrčivý, hm?
J: NE, pátek 13. nijak nevynechávám- na to nevěřím.

R: Kdy ses rozhodoval o pořízení H2?
J: Loni v létě, kdy Kawasaki začala zveřejňovat detaily o této motorce. V Kolíně nad Rýnem byla představena verze H2r (300k). Informace o „slabší“ verzi byla představována, ale jaká bude, to jsem netušil. V podstatě jsem ji neviděl, a přesto ji chtěl. 

R: takže si Kawasaki natolik věřil, že si chtěl pořídit „H2 v pytli“?
J: přesně tak, věřil a věřím jim dál. Jde o kosmickou a zatím nepřekonanou krásku H2.

R: Takže seš 1. majitel a první objednávka v ČR?
J: Ano, předal mi ji dealer dne 10.4.2015 s pořadovým číslem 188! Dodal „kočička moje“ J

R: Těší tě a naplnila tvé představy?
J: Vzhled je zcela výjimečný! Design je naprosto nepřekonatelný a fascinuje mě její agresivní vzhled. Taková drsná a futuristická holka :) Lak a barevné zpracovaní, je impozantní kombinací spojené se zeleným rámem a doplňky. Osmnácti vrstvený lak a speciální technologie lakovaní, je prostě geniální - výsledný efekt tomu plně odpovídá. Co říkáš Romčo Ty?

R: já? No já jen zírám s otevřenými ústy a tajím dech. A ten zvuk, když si dorazil na rozhovor, mi vyvolal ……, husí kůži. Je to masakr! Nádhera a poklona všem tvůrcům.
Ale zpovídám já Tebe, ne? J
Pokračuj tedy prosím. Co výkon?
J: Výkon motoru? Nadpozemský! Nic obdobného nelze vyzkoušet zatím nikde a u jiné běžně dostupné sériové motorky. Není s čím porovnat. Už při 2tis otáčkách kopne, zabere a je cítit silný výkon, jak říkám „neporovnatelné a zcela nadpozemské svezení.
Najeto mam 4500 tis, a to za každého počasí. 

R: Jak jsem viděla v garáži, byl si v dešti na výletě, a co tě nejvíc štvalo, bylo, že je špinavá.
Je vidět, jak skvěle se o ni staráš a udržuješ ji jako v bavlnce. 
Co myti?
J: Ruční a pečlivé. Po dešti jednou vapku, která odstranila bláto a zbytky drobného písku i prachu. 
Jinak, používám zásadně kvalitní moto kosmetiku, kterou mohu plně doporučit. Vlastně celou řadu jejich produktů.

R: a prozradíš jakou?
J: Pokud můžu prozradit, tak je to Muc-Off. Kosmetika Mac-off jednoznačně nejlepší pro nás (mé holky).

R: Jaké úpravy si udělal na H2?
Výfuk Akrap, karbonové díly, kapota, spodní kryt motoru, kryty víček (brzdové kapaliny, spojky)

R: Co na H2 obouváš?
J: Dunlop, jsou ideální a ty jezdím velmi spolehlivě. SportSmart 2, třeba zadek 200/55 170, Y 300

R: Kolik si na původních pneu najel?
J:  2,5 tis km zadek, ale nebyla to Dunlopka.

R: Pokud se zeptám na jasná pozitiva a naopak negativa H2? Povíš?
J: Jasně, pozitiva:
Výkon, design, kompresor, brzdy (vostrý), image
Negativa:
Krátká dvojka. Plyn je elektronicky Ride-by-wire a velmi citlivý 
Palivové mapy je dobré upravit, zkusím i převody. 
Spotřeba paliva (to se s ohledem na pořizovací cenu řeší? Ptám se sebe sama J)

R: Kolik najedeš na plnou nádrž km?
J: Na plnou je dojezd 100 km, ale pochopitelně nejezdím na spotřebu J

R: Kolika litry benzínu naplníš max nádrž?
J: 17 litru komplet (14+3)

R: Kolik si do úprav k současné spokojenosti investoval?
J: cca 70 tisíc korun, tedy bez gum.

R: Kdo krom tebe tvou H2 řídil?
J: Karlos! Ten měl a má mou důvěru, tedy zatím, chichi.

R: Byl si nervózní, když se testovala moto Karlosem? 
J: Byl, proto sem se na test vydal osobně dohlížet.

R: Je nějaká další motorka, kterou bys měl zájem nyní pořídit? 
J: Ne! Jsem naprosto spokojen!

R: A co cestovní moto? Jaké by tě lákalo?
J: no, snad jen BMW s1000xr, případně Multistrada, od Ducati

R: Co třeba nějaký kafáček?
J: tak o tom rozhodně přemýšlím, ale zatím vážně nechci prozradit, abych nějakou motorku kafíčko neurazil J

R: Janysi, H2 byla celkem velká investice, proto je jistě střežena. Ale máš i jiné ochrany?
J: Pochopitelně, mám pojištění, parkuji na chráněném místě a v případě, že by se opravdu stalo… mám i váš systém.

R: Datatag?
J: ANO, přesně ten. Ale hlavně proto, že máte ty výstražné štítky vkusně k designu mé H2. Ta zelená na nádrži je pěkná J

R: ha, ha, takže jen kvůli krásné samolepce na nádrži? To ti nevěřím.
J: Dělám si legraci. Ovšem že se mi technologie líbí a navíc je to dobrá věc. Celý systém a služby funguje. Znám Datatag z Anglie už dávno.

R: tak to nás těší a děkuji za důvěru.
Janysi, je někde místo, kde si přes zimu můžou zájemci a zvědavci prohlédnout?
J: plánuji mou holku H2 vystavit u dealera……

R: Janysi, děkuji moc za tvůj čas a skvělý rozhovor, jsi člověk plný energie a protože tě znám, musím přiznat, že si pro tebe ani jinou motorku nedovedu představit. Prostě si sednete a moc vám oběma přeji dlouhý a spokojená svazek J Ať vám to klape a fičí.

Opatruj se a zas někdy.

Datatag on Twitter Datatag on Facebook Datatag on YouTube Datatag Latest News
Register